News Update :

IBM Apprenticeship 2013

Rabu, 13 Maret 2013








The Apprenticeship program is 4 months long, consisting of two phases: Enablement and Exposure.

The Enablement - obviously - will drag you into information technology, management, and the services realm. You will learn about Client Value Method roomates will sharpen your empathy, Cultural Intelligence roomates will make you more adaptive, as well as the hard core issues such as Business Continuity and Resiliency Services, Business Analytic Optimization, and Blade Center, just to name a few.

The topics will be delivered through several methods: in-class training, e-learning, group presentations, and individual engagement. Yes, we will have fun as well! We believe that happiness is the foundation of performance.

During the Exposure phase you will be placed into a real working environment IBM Indonesia. We believe that learning is about contributing, development is about sharing, and the real impact is about collaboration.

At the end of the program, you will gain more knowledge and experience about information technology, management and services, and for sure about IBM. You will develop your business network. More importantly, you will gain more intimacy with yourself!





Program Magang adalah 4 bulan yang panjang, yang terdiri dari dua fase: Pemberdayaan dan Exposure.

The Pemberdayaan - jelas - akan menyeret Anda ke dalam teknologi informasi, manajemen, dan alam jasa. Anda akan belajar tentang Metode Client Nilai yang akan mempertajam empati Anda, Intelijen Budaya yang akan membuat Anda lebih adaptif, serta isu-isu inti keras seperti Business Continuity dan Jasa Resiliency, Bisnis Optimasi Analytic, dan Pusat Blade, hanya untuk beberapa nama.

Topik-topik yang akan disampaikan melalui beberapa metode: di kelas pelatihan, e-learning, presentasi kelompok, dan keterlibatan individu. Ya, kita akan bersenang-senang juga! Kami percaya bahwa kebahagiaan adalah dasar kinerja.

Selama fase Exposure Anda akan ditempatkan ke dalam lingkungan nyata Indonesia IBM bekerja. Kami percaya bahwa belajar adalah tentang kontribusi, pembangunan adalah tentang berbagi, dan dampak yang nyata adalah tentang kolaborasi.

Pada akhir program, Anda akan mendapatkan lebih banyak pengetahuan dan pengalaman tentang teknologi informasi, manajemen, dan jasa, dan yakin tentang IBM. Anda akan mengembangkan jaringan bisnis Anda. Lebih penting lagi, Anda akan mendapatkan keintiman lebih dengan diri Anda sendiri!


Untuk lebih lengkap silahkan kunjungi : Web Resmi IBM Apprenticeship 2013

Nice!!





www.kemamipaunpad.org 


Share this Article on :

0 komentar:

Posting Komentar

 

© Copyright aktiviskampus 2010 -2011 | Design by Herdiansyah Hamzah | Published by Borneo Templates | Powered by Blogger.com.